17 Augusti



Äntligen fredag och idag slutade min Man på jobbet! ♥
Så nu kommer jag inte behöva sitta hemma ensam längre :D
Nu kommer vi bara sitta hemma..tillsammans! haha

Idag firar vi även 2 års förlovning så då unnade vi oss faktiskt med att dela på en pizza ;)
OCH köpa en påse godis tillsammans!
Nu har vi duschat och gjort oss lite fräscha, kollar lite på Sagan om ringen också som går på någon kanal :p
Imorrn blir det att åka till lilla Blackstad och fira min käre Far som fyllde hela 51 år igår :)



Kommentarer
You know ;)

ååååååååååååååååååååååh godis!! era jävlar ge mig! drooling all over the laptop

2012-08-18 @ 14:47:46
tess

ggggooooottttt :D

2012-08-19 @ 17:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0