11 Augusti

Först vill jag börja med att svara på en kommentar!
Till dig Anonym
Jag vet inte inte riktigt vad du syftade på när det skrev: Men för helvete
När det ända jag skrivit var att jag var lite sugen på att färga hela håret blått..? :s
Måste vara jobbigt att skriva så till ALLAAAAA som vill färga håret blått..

Jaja nog med det :D
Idag är det lördag och vi har hunnit med en hel del idag!
Åkte in till stan vid 1 tiden, tog lite dricka på Donken och sen var det dags att dra till Herberts!
Väl där så var det dags för min käresta att pierca sig :D
Han gjorde en PA (prince albert) Och för dom som inte vet vad det är..
Det är en genital piercing som går igenom ollonet och ut genom "hålet" ;)
Han var jätte duktig och det blev jätte fint! ♥
Sen köpte vi lite nytt till våran ängel och sen åkte vi hem :)

Nu på kvällen kom Mamma och Pappa förbi och lämnde vårat skötbort coh spjälsäng
som dom har haft hemma hos sig då dom har målats om.
Drack lite kaffe och pratade lite.
Så nu har vi fixat lite plats och ställt allt tillrätta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0