Snart kör vi!

Imorse tog vi lite formbilder och mätte oss. Och efter det en ljuvlig frukost med 250g Vaniljkvarg 2 knäckebröd med ett ägg och örtsalt på samt ett stort glas vatten!
Sedan en sväng till Maxi för att fylla på grönsaks förrådet och lite behövligheter till Nellie <3

Vi har bestämt oss för att båda skaffa kort på Actic gym här i stan. Det ligger i anslutning till en simhall så med gymkort där så får man simhall på köpet, haha!
Jag har hört mig för och dom verkar vara trevliga och duktiga så jag har bra förhoppningar!

Igår åt jag för första gången i mitt liv blomkål! Tja förutom att det var hälften potatismos hälften mosad blomkål men ändå okej..
Idag ska jag äta samma men testa att ta mindre potatismos så kanske jag tillslut kan äta blomkålsmos istället för potatismos!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0