Hallelujah!

Jag är tillbaka och jag är frisk! Fy tusan vad jag avskyr att vara sjuk.. Men idag är allt mycket bättre! Lite snorig och så men både min smak och luktsinne har kommit tillbaka efter att ha varit frånvarande i ca 3 dagar.
Så idag har jag haft nog med energi till att damsuga och plocka lite här hemma. Och igår hann jag med att tvätta till och med!
Just nu sover monstret som jag förövrigt har ett väldigt enfaldigt ordförråd med just nu. Det känns som att det ända jag säger är "Nej" och "Ajjajj" och hon lyssnar verkligen inte för fem öre! Utan istället står hon kvar och tittar på mig som att jag vore dum i huvudet eller så skrattar hon och fortsätter.. Man måste alltid gå fram och lyfta bort henne för att hon ska sluta..
Vissa dagar känns det som att jag vill slita av mig håret meeeeen jag älskar henne ändå <3 Förr eller senare går det ju över som tur är.

Idag ska vi åka och stor handla med Mamma och hänta ut ett paket från Lush! Shoot for the stars badbomben vi köpte var tydligen en jul special som bara skulle vara över jul. MEN dom hade lyckats få tag på några stycken som dom sålde online så jag knyckte åt mig två stycken och sen en till Lord of Misrule till Björn.
Ska verkligen bli så skönt att ta ett bad ikväll!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0