Dator!

YES!
Vi har äntligen fått tag på en dator, eller rättare sagt vi har fått låna en dator utav mamma och pappa.
Känns jätte ovant att sitta och skriva vid ett tangentbord när ebart har haft mobilen i lite mer än en månad.
Haha, jag känner mig nästan lite ringrostig. Kan verkligen inte skriva lika fort som jag kunde förut.
 
Idag har vi en hemma dag. När jag kom och hämtade Nellie på dagis igår så var hon jätte glad och pigg.
Fick till och med en puss! Och det mina vänner händer inte ofta. Men så sa ena fröknen att hon
inte hade sovit någon middag. Hon hade bara skrattat och försökt krypa iväg.
Så hon tvär slocknade runt sex tiden igår. Inte det bästa men vad gör man..
Så hon vaknade sedan framåt tio tiden och då fick hon lite välling och efter mycket om och men så
kunde hon somna om.
 
Vi fick även besök av Emma, Oliver och Erik!
Först var det bara Emma som skulle stanna en liten stund innan hon skulle på möte.
Sedan ringer Erik och säger att han är i Västervik och frågar om han kan komma.
Och sedan frågar vi Oliver om han vill hänga med och käka och sen följa med tilbaka till oss.
Så så fick det blir. Vi käkade på corner och sedan åka vi hem till Björn och Nellie och hade massa mys i soffan.
 
Nu ska vi försöka få monstret att sova. Vilket inte verkar gå sådär jätte bra hör jag.
Så jag får väl gå in och se vad jag kan göra ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0