Söndag

Ja det blev inget inlägg igår men vi var rätt produktiva igår trots att det  var söndag!
Framåt lunch drog vi oss ner till stan för vi tänkte att vi skulle kolla lite mera på rean på Åhlens.
Köpte oss två par svarta kaffekoppar. Vi hade fått fyra stycken svarta redan men vi kände att vi villa
byta ut alla kopparna så vi köpte två till.
 
Sedan tog vi oss en mysfika på Espresso House. Fick bli en muffins och varm choklad för min del.
Och en Frappe och en muffins till Björn.
Jag hann även att slänga in en stor maskin tvätt.
 
Natten till idag gick ganska bra. Nellie vaknade 2 gånger men inte för att hon var täppt utan för att hon var hungrig.
Förstår inte, trots att hon får en portion gröt OCH 210ml ersättning så vaknar hon och är hungrig.
Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Jag känner att vi måste försöka ta bort ersättningen helt och hållet snart.
Men jag vet inet vad vi ska ge istället mitt i natten när hon vaknar? Och nej välling är inte ett alternativ
då vi bestämt har sagt att vi inte vill införa det.
Känns lite bökigt att gå upp och göra gröt klockan 4 på natten och mata i sängen och sen försöka få
henne att sova efter det?
Aja vi kommer väl på något..
 
Idag ska vi en sväng till stan. Först ska vi kolla läget lite och sen vid 4 ska Björn på något grejs på AF
och medans han är där drar jag och Nellie till Annie och chillar!
Hoppas bara vi slipper regnet
 
Nellie på sin Bobbycar ♥
 


Kommentarer
Anonym

Ge henne även en smörgås till gröten eller gå över till annan gröt. Tex mannagryn eller havregrynsgröt :)

Svar: Hon tycker inte om mannagrynsgröt :p Havre har vi inte testat än :) Vi har gröt från 1 år så det behövs inte. Men inatt börjar projekt: Vatten i alla fall! Får se hur det går! Tack ändå Anonym!
Therese Svensson

2013-09-02 @ 12:38:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0