Första dagen avklarad!

 
Dåså då var första inskolningsdagen avklarad!
Det gick väldigt bra tyckte jag. Nellie kröp omkring på golvet och lekte med allt hon kunde hitta, haha!
Pedagogen tyckte också att det såg lovande ut, så det kändes också bra.
 
Natten istället gick destovärre inte lika bra..
Jag gjorde iordning ljummet vatten med bara en skopa ersättning i men så fort hon fick flaskan i munnen så
slog hon bort den med händerna och började gråta ännu mer..
Så jag gav henne ersättning istället. Därmot! Ska vi testa att minska mängden ersättning och se om det räcker,
så kanske vi kan se om vi kan minska på mängden succesivt och se hur hon reagerar på det.
 
Annars har vi varit på Maxi en sväng och handlar. Idag fick det bli tacos till middag! Mums!
Och just nu håller jag på att destillera Nellie nappar till förskolan så vi kan ta med dom imorgon.
Ikväll ska vi FÖRSÖKA se på film och mysa lite tillsammans. Sist vi skulle göra det (höromdagen) så
krånglade Nellie så mycket vid läggningen så vi blev för trötta, haha!
Men ikväll ska vi försöka se på Ace Ventura - Pet Detectiv (stavning?)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0