Ångest ggr 1000!

Åh fy, idag lämnde vi Nellie efter samlingen och gick hem igen..
Idag skulle vi inte komma tillbaka förens halv 2-2!
Usch, allt kändes så fel och obekvämt så så fort vi kommit utanför byggnaden så bröt jag ihop!
Jag kan inte komma ifrån tanken av att min lilla (stora) bebis ska börja dagis!
Men efter lite tröst av världens bästa sambo så lugnade  jag ner mig och jag hörde av mig till Emelie
för att kolla vad hon skulle hitta på idag. Det slutade med att vi följdes åt ner till stan.
Hon skulle till systemet och vi (läs JAG) behövde verkligen något annat att tänka på så att tiden skulle
gå fortare!
 
När vi kom till förskolan runt efter ett någon gång så sov Nellie fortfarande.
Det hade gått jätte bra sa dom! Hon hade lekt, ätit bra med mat och dom hade fått henne
att somna på ca 10 minuter ♥
Vi hann väl vara där i ca tjugo minuter innan hon vaknade och vi kunde packa ihop och gå hem.
Nellie har ätit lite pannkaka så nu är det bara vi som ska hitta på något att äta, haha!
Sen måste vi till Ica och köpa blöjor och lite gröt till Nellie. Sedan ska vi bara mysa resten av kvällen ♥
 
 


Kommentarer
JW Photography

åh så söt hon är!! :D

Svar: Hihi tack :D
Therese Svensson

2013-09-12 @ 23:25:20
URL: http://jwphoto.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0