Varför?

Jeanette G
Varför väljer du att läsa min blogg om den är så satans dålig?
Har du verkligen inget bättre för dig än att klanka ner på andra? Och framförallt någon som är mycket äldre än dig.
Jag tycker synd om dig att du känner det behovet.. Jag undrar vad din mamma skulle tycka om hon
visste att du satt och skrev dumma saker till andra på Internet. Och det värsta är..fortsätter du så klassas det som internetmobbning vilket jag i sådana fall skulle kunna anmäla eftersom jag sprara dina kommentarer.
Och det vill vi ju inte eller hur?
 
Så i alla fall. Efter ännu en skrattretande kommentar här på bloggen så kan jag nu börja skriva lite om morgonen.
Var och lämnade Nellie på dagis klockan 9. Hon vart jätte ledsen när jag gick...♥
Men det kommer nog gå bra idag.
Sedan hem, träna lite och äta en ordentlig frukost!
Mamma kommer vid 5 idag så att det inte ska bli så stressigt för oss att hinna ner till stan.
 
Och imorrn ska vi köpa en ny lampa till köket! Åh som jag har längtat!
 
 


Kommentarer
michaela

omg x)

Svar: Jadu, den där bruden är bra konstig.. :p
Therese Svensson

2013-10-09 @ 15:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0