Att ha hjärnan med sig..

Ja det är väldigt bra! Dock måste jag ha lämnat min i sängen imorse..
Lite sådär småstressigt i morse och allt vi ville var att komma iväg så vi kunde lämna Nellie på dagis vid 9
så vi kunde sticka iväg till stan för möte klockan kvart över tio.
Vi går ut tillsammans låser dörren, går på möte tillsammans, skiljs åt och när jag hoppar av bussen
här hemma så slår det mig.. Jag har inga nycklar! Eftersom att vi gick ut tillsammans imorse så var det bara
Björn som tog nycklar. Så jag fick sitta och vänta några minuter på att Björn skulle komma
så jag kunde ta hans nycklar och låsa upp.
 
Annars har det gått bra. Jag har fått gå väldigt mycket dom här dagarna och det känns i hela kroppen.
Så fort jag har suttit still i mer än tio minuter så tar det emot i hela kroppen att ställa sig upp.
Men snart är det helg i alla fall! Imorrn ska jag och Nellie gå ner till stan och luncha med Björn
och när han har slutat ska vi gå och handla på systemet inför halloween partyt vi ska på!
Och på tal om det så hämtade vi ut alla saker så som, blod, wax, latex, linser mm igår!
Så det känns skönt att ha allting fixat. Det saknas bara en grej till Björn men den kommer inte förens i Oktober.
 
Just nu är barn och man ute på vift! haha nej då, dom stack iväg till ica för att handla mjölk, kanelbullar och blåbärspaj! Mums ♥
 
Åh juste!
Hittade den här skit söta one piecen på..antingen Lindex eller Kappahl, bara för det så kommer jag inte ihåg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0