På bättringsväg

 
 
Välkommen tillbaka ungefär.. Jag börjar bli på bättrings väg nu. Lite snorig och hostig men rösten är tillbaka och halsen gör inte ont längre. Nellie har dock fortfarande ögoninflammation så imorse fick jag ringa VC så vi fick en tid lite senare idag. Hoppas att hon blir bra snart <3 Igår kom Mamma till oss efter jobbet och då åkte vi och handlade lite grann och när vi kom tillbaka så satte vi igång och började göra deg till lussekatter! Dom blev jätte goda, dock lite fööör goda då jag åt typ 3-4 stycken så jag mådde jätte illa och fick ont i magen, haha! 
Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Börjar få lite träsmak i röven dock.
Nellie sover sen 1,5 tillbaka så det är lugnt och skönt i huset nu.
Nu har det börjat bli minusgrader ute så det är overall som gäller för Nellies del nu.
Och en jäkla massa lager på lager för våran del. Undrar när snön hade tänkt att komma?
Jag längtar dock efter att köpa massa julklappar, slå in, julpynta och mysa i soffan mörka kalla kvällar♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0