Hemma hela veckan

Japp det blir vi! Eftersom att Nellie har hostat så dant i helgen och varit jätte täppt i näsan så ringde jag dagis igår och sa att vi blir hemma den här veckan för att försöka bli av med lite baciller!

Just nu ligger Nellie och sover i våran säng. Och jag sitter i soffan med en kopp thé och Zelma i knät ❤ 
Idag sks dom sista tapeterna upp i Nellies rum så imorgon kommer det nog komma upp bilder!

Igår var jag en sväng till AF för möte med min sius konsulent. Det blev ca 90% vardagsprat och 10% jobbprat, haha! Jag älskar verkligen att gå till AF! Synd att inte flera tycker som jag.

På söndag är det farsdag så då ska vi väl fika och mysa lite extra!
Och försöka vara extra snälla mot Pappa Björn ❤ 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0