And it goes on..

Igår kväll slog ju som sagt febern till..Och imorse så vaknade jag med lite över 39 graders feber. Även Nellies ögoninflammation blossade upp igen imorse.
Så hon fick bli hemma och även Björb fick vara hemma så att vi kunde hjälpas åt att ta hand om Nellie eftersom att jag knappt kom upp ur sängen imorse.. Sedan har den där satans febern häng i hela dagen! Men nu börjar den släppa litr grann. Ligger och svettas som en jag vet inte vad...

Det kom även upp en rätt intressant diskussion igår på FB. Och det är verkligen roligt och se folks reaktioner när man säger att man väderar djur högre än människor (förutom min familj som betyder exakt lika mycket som djuren)
Folk tror att man skojjar och tycker att det låter sjukt när man ärligt säger att man hellre skulle döda en människa än ett djur.
Jag gör allt för mitt barn men jag skulle aldrig förmå mig med att döda/avliva ett djur för att den har skadad mitt barn. Hade det varit en människa hade jag inte tvekat en sekund dock.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0