Tillbaka!

Jag vet att det aldrig kom upp något inlägg men jag har inte haft tid helt enkelt!
 
I torsdag kom mamma till mig efter jobbet och eftersom att det var så fånt väder ute så tog vi en promenad.
Först gick vi till Samhall och fikade lite och sedan traskade vi bort till Dollarstore och tittade lite.
På vägen ut mötte vi min mormor tillsammans med min morbror och mina två kusiner.
Så vi stanna och pratade lite med dom så att dom fick se Nellie och så.
Efter vi sagt hejdå till dom gick vi bort till Rusta. Köpte en matta till Nellie's rum och lite grejer som
vi (mamma) behöver för att kunna börja tapetsera.
 
Och sen när Björn kom hem så åkte jag och Mamma och handlade för vi behövde storhandla.
 
Fredagen var ganska lugn. Björn fick sluta lite tidigare så det var skönt.
Vi tog det lugnt och på kvällen sen så bakade jag till mamma.
Igår åkte vi hem till Blackstad för att fira mamma och mormor som fyllde år den 23:dje.
Mamma fick en turkos the burk av oss som jag visste att hon hade spanat inte, hihi!
Och mormor fick lite pengar så att hon kan köpa sig en ny bra kastrull.
Vi fikade, åt ltie mat och spelade lite kort innan vi begav oss hemåt igen.
Blev att lägga sig och sova på en gång.
 
Idag tog vi sovmorgon (som vanligt..) och efter vo käkat frukost och diskar lite så gick vi
iväg till Maxi och handlade lite.
Vi skulle egentligen gått till Jysk ocså men det blåste så kallt och ingen hade tagit på sig mössa
så vi gick hem istället.
 
Nu har vi precis kollar på Lilla Sjöjungfrun och vi noterade något som man inte gjorde som barn.
Den elaka havshäxan Ursula kallar Ariel för slyna!? haha, aja.. Jag tycker det mer är hon som är en...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0