En dag på stan!

Idag blev det en sväng på stan!
Björn stannade hemma idag då Nellie har sovit väldigt dåligt inatt så vi båda har sovit väldigt knacklingt.
Men efter 12 någon gång gick vi till stan och mötte upp Mamma.
Jag fick äntligen gå och kolla in Gina Tricot! Helt okej måste jag säga. Helt över lycklig över att dom äntligen har kommit hit!
Till lunch åt vi på Kina, yummie!
Och så passade jag på att köpa ett par solglajjor på Åhlens.
 
När vi var klara på stan åkte vi och köpte lite nödvändigheter på ÖB.
Och sedan åkte vi hem och jag och Mamma slipade ena väggen i Nellies rum så att Mamma kan börja
tapetsera där i morgon!
 
Lagade lite mat. Kålpuddig blev det idag! Första gången jag gjorde det så jag fick massa hjälp av
Mamma så jag vet hur jag ska göra nästa gång.
Beställde även ett par shorts från Gina Tricot nyss..lite ångest har jag väl men dom är såååå snygga
och jag ska använda dom som motivation till att gå ner i vikt och komma i form!
Längtar verkligen efter att all snö ska smälta undan så att man kan ut och springa på slingan.
Och att det ska bli ljusare på kvällarma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0