Min ängel

Åh min lilla, lilla älskling! (som numera inte är så liten) hon blir ju faktiskt 5 månader på lördag..

Igår visade Nellie sina skills genom att vända från mage till rygg och från rygg till mage. MEN! När hon vände från rygg till mage, och hur hon gjorde det det vet jag inte, haha!
Jag stod och dansade lite Just Dance och Nellie ligger på golver brevid mig och leker. Slänger ett öga på henne och då helt plötsligt ligger ungen på mage!
Rulla tillbaka henne och tänke för mig att, nu kan du rulla igen så att Mamma ser, men icke sa nicke..Nellie tyckte det räckte den gången då Mamma inte såg.
Jaja det kommer fler gånger och huvudsaken var att hon gjorde det.
Åh nu är jag sådär lite Mamma-stolt eller vad man ska kalla det, hihi!

Just nu ligger jag och nellie i sängen men vi ska väl masa oss upp snart och käka lite frukost. Dock skulle jag gärna vilja sova en timme till, haha!

Godmorgon på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0