Långsur

Såg en rolig sak på FB nyss och känner för att vara lite små "barnslig" (på ett mycket omoget och skämtsamt sätt)

Såg en bild på FB och blev sååååå förvånad över hur denna människa hade klippt sig! Ja men hurreeeguuud!!!
Jag var ju klippt så för ca 2 år sen! ooommnaaajjjgggaaaad shit alltså!
Alltså hur tänkte hon? Alltså hon bara härmas heeeela tiden, åh hon måste ju dö nu liksom! typ DAH!
aah, hoppas ni alla ser och (hör) min sarkasm i detta uttalande..?

Nä vet du vad, jag tycker i alla fall (till skillnad från dig) att folk får göra som dom vill med sitt liv..

Blöh, i alla fall så har vi varit och handlat på Maxi. Fyllt på med nyttigheter i kylskåpet!
Ätit lite mat och tagit det jäkligt lugnt. Skulle damsuga men jag (försökte) klippa mina toppar lite grann och sen tog jag ett bad.
I morgon börjar Björn att jobba igen och jag hoppas på att vårat Wii kommer i morgon!
Förresten är det väldigt skönt att gå på asfalt igen.
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0