19/1

Jävla mobilapp..skulle (som vanligt) skriva ett inlägg från mobilen och så ville det inte uppdateras..suck..
Jaja, tar er med på en liten snabb genom gång av min dag hitills.
Började med att Mamma ringde i morse då hon skulle hämta upp mig och vi skulle åka till Jysk för att kolla
om den där supersnygga hall bänken fanns inne i svart. Och ur från lagret kommer den lilla snälla butikstanten
med en svart hallbänk! Titt vilken tur man kan ha ibland!
Så hem och slänga i sig lite frukost och sedan börja plocka ihop bänken, alldeles själv också!
Efter att ha beundrat mitt mästervärk så tvingade mannen med mig till Maxi..brr jag som inte alls tycker om
att vara ute nu när det är så satans kall..Men ut kom jag tillslut.
Väl på Maxi så blev det att köpa lite lördags godis och den första boken i Femtio nyanser triologin,
kunde verkligen inte hålla mig! Men dom andra två böckerna ska vi nog beställa från Adlibris då dom var
mycket, mycket billigare där.
Åjuste! Hämtade ut ett paket från Björns syster, lite försenade julklappar till oss och Nellie.
Björn fick någon Alien-film-box grej..eeh..Och själv fick jag ett set med 12st olika rosa silikonmuffins formar
+ en liten bok med recept. Nellie fick två bitleksaker och en body (som hon har på sig nu)
 
Nu har vi bara tagit det lugnt och högläst ur boken Femtio nyanser av honom.
Ska bli spännade att se vad som händer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0