15/1

Försökte skriva ett inlägg från mobilen i morse men det ville inte publiceras!
Jaja..När jag skulle ha uppdaterat, när klockan var runt 9 så låg jag fortfarande inte sängen med Nellie sovandes brevid mig ♥
Men vid 10 så gick vi upp och åt lite frukost. Nellie fick testa at smaka lite Potatis, Broccoli och..ee
grönsaker trr jag det var? haha! Värmde det lite och det slank ner. Sikken tur man har att ungen min äter allt
som hon bjuds på (hittils i alla fall)
Och nu bara för några minuter sen fick hon lite Aprikos och Päron puré, mums!
 
Förövrigt vaknade Nellie vid halv 9 imorse och jag kände verkligen att jag inte var redo för att gå upp.
Hade gärna sovit någon timma till men vad gör man inte för dom små ♥
Har världens träningsvärk i kroppen också. Tror det är från allt Just Dancande,haha!
Fick ju hem Just Dance 4 igår så var ju självklart tvungen att dansa typ alla låtar man kände igen.
 
Nu vill jag bara att Björn ska komma hem så vi kan äta lite mat och bara mysa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0