Long time ago...

Yepp, nu var det ju nästan mer än en månad sedan jag skrev sist och ändå så känns det som att det inte alls var så länge sen! Tiden går så ruskigt fort..
Jag vet inte riktigt vad som har hunnit hända sen sist..

Vi har tapetserat klart i Nellies rum och hon har fått tillbaka sin matta.
Vi har haft fullt upp med dagis och hemma sysslor.
Nellie har pysslat massor på dagis och kommit hem med båda pepparkakor, teckningar och en ljushållare!
Och nu senast igår då, så var det ju julafton som vi iår firade bara vi hemma i våran lilla lägenhet.
Men det var jätte mysigt! Nellie fick lite presentkort, barnkammar boken, två dvd filmer, duplo, pennor och papper och den bästa julklappen enligt Nellie: Ett litet piano med massa olika ljud och sånger.
Utav Björn fick jag två paket med Rafaello bollar (godis) och en tröja från DjurensRätt som det står Djur Vän på.
Och utav mig fick Björn en silver pansar länk som han blev jätte nöjd över!
Annars har vi bara ätit julmat, och druckit julmust samt ätit lite julgodis.

Idag har vi tagit det lugnt. Var iväg till Maxi en sväng för att köpa lite bröd och pålägg. Och imorgon ska vi ner på stan och se om vi kan hitta lite saker eftersom att vi fick passa olika presentkort! Jag hoppas det finns mycket rea.

Nu får ni en drös med bilder istället!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0