Minnet

Glömmer bort bloggen hela tiden, haha!
Men sen händer det ju inte skit mycket i mitt liv heller ;)
Jag (vi) lever numera efter våran levande klocka!
Nä men hela dagarna går ut på att byta blöjor och göra mat till lilltjejen :p
Och ibland går vi ut och går, eller får lite besök, vilket vi faktiskt fick idag :)
Jennifer och Emma kom över en sväng och pratade lite, mycket trevligt tjejer!

Sen har vi ju varit på bvc idag :)
Och Nellie vägdes och mättes!
Allt såg bra ut och hon växer så det knakar! En så länge har hon växt runt en cm i veckan :p
Och snaaaart väger hon 4kg, bara några hundra gram kvar!

Vi har även hunnit med att tvätta lite kläder och jag har tagit på mig jeans för första gången på över en månad :p
Haha, fick bli mammajeansen då jag inte kommer i några av mina egna jeans!
Ikväll ska jag vi premieren av Hela Sverige Bakar :D
ååh jag kommer bli jätte sugen på att baka då! (fast det är jag redan)

Haha såååå söt!



Kommentarer
Peggie Svensson

Hon ser nästan förnärmad ut det lille söta grisen<3

2012-09-21 @ 07:06:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0