12 September

Jaa då var vi inne i September månad då.
Idag är det Onsdag och som ny bliven förälder så ser dagarna kanske så likadana ut.
Mata, byta, sova, byta, mata, sova osv osv..Och så där emellan ska man själv hinna äta och sova.
 
Det har som sagt gått 2½ vecka sen våran underbara dotter föddes och det har verkligen gått upp och ned!
Den första 1½ veckan har varit jobbigast, med mycket hormoner, mycket gråt och lite sömn..
Pratades ganska mycket om jag hade drabbats av Förlossningsdepression eller inte, och jag vet fortfarande inte..
men det har ju som sagt blivit bättre, eller det BLIR bättre och bättre för varje dag.
Nätterna är värst, då känner jag mig som mest uppgiven och har svårast att hålla tålamodet i schack.
Men som tur är så har jag min underbar Man och Mamma som hjälper till så mycket som det går ♥
 
Idag har vi tvättat lite kläder och ikväll så ska vi väl försöka hinna med att ta varsin dusch också :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0