Visfestival

Godkväll

Sitter i soffan och önskar att ungen min kunde vara lite mer still ibland..håller ju fan på att kissa på mig!
Fast samtidigt är det ju bra om hon rör på sig..så man vet om hon lever eller inte (y)

Idag klev vi upp rätt skapligt för att hinna med bussen som gick 11:12 :)
Väl inne i stan strosa vi omkring lite grann och fyndade lite saker på rean på Lindex :D
Det blev två bodys och ett par byxor på rea - och sen ett trepack med "dreggel" lappar som jag säger :p
Och sen blev det en basic t-shirt till Mannen min på H&M :)
Mötte upp en nära vän till oss som joinade oss under dagen, åt lite Donken och gick omkring på stan, mycket trevligt!

När vi kom hem slappade vi ett tag i sängen och sen gick vi till ica och handlade lite "ingredienser" :p
Haha, nä men jag blev verkligen jätte sugen på smörgåstårta! Så jag gjorde en liten light variation till mig själv!
Blev super gott! FÖRUTOM att jag råkade ha i liiiiite för mycket vitlök xd Jaja det är sånt som händer!



Kommentarer
Michaela

SNYGG

2012-07-14 @ 22:33:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0