Vecka 34



Jaa så här ser jag ut just nu!
Kan säga såhär: jag trodde ALDRIG att det skulle vara såhär jobbigt att vara gravid.
Jag är jätte glad över min mage, den är rund och fin och alldeles lagom stor..
MEN..jag hatar att jag har fått dubbelt så stora lår OCH en fet röv!
OCH, det som jag nästan hatar mest av allt, alla jääävla bristningar jag fått..

DÄRFÖR längtar jag som bara den tills Mammas lilla skrutta kommer ut! ♥
Är så jäkla pepp på att få börja träna igen :D
Ska verkligen bli skönt, och förhoppningsvis så får jag mig en tränings kompis :)

I alla fall så är jag nu i Vecka 34
Och våran bebis är ca 44-45 cm lång och väger runt 2300 gram.
Har vi tur har hon även vänt sig så att hon ligger med huvudet nedåt. Om inte så får vi hoppas att hon gör det snart :)



Kommentarer
Anonym

Det tränar vi bort sen! ;)

2012-07-12 @ 19:02:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0