Tråååkigt

God förmiddag från sängen!

Usch vad tråkigt det är att vara hemma ensam :(
Och sen blir det ju inte bättre av att det är helt tråkigt väder ute, man bara ligger och väntar på att det ska börja regna..

Vaknade runt 10 i morse i alla fall.
Åt lite frukost och så där och sen la jag mig faktiskt i soffan framför TV:n!
Kollade lite på Djurpoliserna i Philadelphia och drömde mig bort om hur lycklig jag skulle vara om jag fick ett sånt jobb, ååh det skulle verkligen betyda allt för mig!
Ända sen jag upptäckte dom där programmen så har jag drömt om att få jobba som en Djurpolis!
Men samtidigt, jag vill ju verkligen bo kvar i Sverige..såå jaa det är stort dilemma.

Hur som helst så dröjer det flera timmar innan min käresta kommer hem och jag blir nästan tokig av att gå hemma och inte göra något!
I alla fall så är det bara ca 3 veckor kvar tills jag fyller 19 år så det är ju något att glädjas över :)
Jaa och sen att det är helg förstås! :D

Känner även att jag måste slänga in en bild på våra underbara katter! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0