Söndags fix!

Som vanligt kommer denna uppdateringen direkt från soffan!
Sitter faktiskt och kollar på Vad blir det för mat :D
Och för en gång skull så är det avsnitt som jag INTE har sett! haha, känns som jag redan har sett alla :p
Och när jag nu sitter här och tittar på ett matlagningsprogram så kom jag på att jag nog
ska lägga till en ny kategori i bloggen, nämligen Recept :)
Så jag kan tipsa er om saker som jag tycker om att baka/laga!

För att vara söndag så har den ändå varit ganska kreativ.
Åt lite frukost och så och sen vid tre tiden så stack vi iväg till gymmet :)
Älskling gymmade och jag satt och var "moraliskt" stöd :p haha nä men jag satt och läste tidningar istället!
Och så passade han på att köpa ett månads-kort på gymmet då dom hade ett sommarerbjudande.

Ikväll blir det bara mys och imorrn är det en alldeles speciell dag ♥



En trött liten Zira ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0