Ibland blir det inte som man tänkt sig..



jaa ibland blir det inte som tänkt sig, eller hoppats på!
Idag var det som sagt dags för att träffa barnmorskan igen.
Och efter en liten pratstund så var det dags att hoppa upp på britsen och lyssna lite.
Lilla snuttan hade hicka när vi skulle lyssna på hennes hjärta ♥
Sen kände och klämde min barnmorska runt lite på min mage och sedan konstatera hon..

Våran lilla ängel har inte vänt sig än..
Så på torsdag har vi tid på förlossningen för ett vändningsförsök.
Och lyckas dom/hon vända sig så ska vi planera ett kejsarsnitt..
visst man ska inte ta ut något i förväg MEN jag kan inte hjälpa att det känns lite tråkigt..
Jag menar som blivande mamma vill man ju att allt ska ske naturligt osv, men huvudsaken
är hon växer som hon ska och mår bra! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0