Fredag den 13:de

Ja då var det Fredag den 13:de igen då - vidskeplig som jag är så tror ju jag lite på denna dag :p
Och kan man tänka sig, när jag ska hämta posten så hade jag fått brev från Försäkringskassan..
Hade sett fram emot det brevet men det blev en total besvikelse - MEN jag tror att något har gått fel!
Jag har rätt till Föräldra/Sjukpenning för dom som är arbetslösa men i brevet (på deras uträkningar) så framgick det inte att jag skulle få något, tyckte det lät så skumt så vi ska in och prata lite med dom och kolla vart det har blivit fel :)
Så det löser sig nog!

Idag har det inte hänt jätte mycket.
Vi har nyss ätit lite mat och snart ska vi börja fixa oss lite för att vid halv sju kommer Mamma och Pappa.
För då ska vi åka iväg till Lofta kyrka och lyssna på min Älskling som ska spela och sjunga några låtar där :)
Kommer nog bli trevligt, dock hoppas jag att det inte blir så långdraget.



Kommentarer
Michaela

nu har du iaf klippt dig!!

2012-07-13 @ 18:26:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0