Dumma app..

Har försökt att logga in på blogg.se från mobilen hela dagen i princip men det bara står och laddar och kommer ingen vart!
Jätte tråkigt tycker jag, då jag sällan sitter vid datan utan föredrar att använda mobilen :)

I alla fall, först och främst vill jag bara säga: jag vet att man inte ska klaga meeeen...
fy satan vad varmt och äckligt det har varit ute idag! :o
Här har det varit ca 26-27 grader varmt, luften har varit extremt torr och nästintill vindstilla! Och lite smått kvavt.
Men skam den som ger sig! Älskling fick med mig ut på en timmes promenad ;)
Det var inte skönt att gå där alldeles genom svettig men det var samtidigt väldigt skönt att komma ut och få i sig lite D-vitamin :)

Annars har det mest varit slappt idag, man har verkligen inte orkat göra något i denna värme!
Har gått omkring nästan naken hemma bara för att man känner sig helt klibbig om kroppen xD
Så ingen av oss orkade direkt göra något jätte avancerat till middag så idag fick det bli korv med bröd ;)

Stackars älskling har även fått soleksem kom vi fram till :/
Nu har han dock börjat flagna så det ser sjukt äckligt ut xD
Men det är bara att skrubba lite och sen smörja, smörja, smörja ;p

Nu blir det ännu mera slapp och kolla på Hachiko :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0