Drömmar..

Sitter och drömmer mig bort bland IKEAs möbler och massa fina tapeter..

Så som läget ser ut just nu vill jag inte hellre än att flytta in till stan!
Jag är verkligen URTRÖTT på denna sunkiga lägenhet!
Vattenskadad och full med silverfiskar, trasiga fönsterstopp och äckliga tapeter..
Usch, nä så nu letar vi faktiskt lägenhet i stan, en större också :) Måste ju ha en större lägenhet nu när det blir tillökning i vår familj! ♥

Så det ända jag gör nu om dagarna är att sitta och drömma mig bort
om hur jag vill att våran nya lägenhet ska se ut!
Sitter och kollar på IKEA, mäter och gör planer i mitt huvud :)
Har även massa planer inför barnrummet! Tillskillnad från andra tänker så tänker jag inreda barnrummet så att det även kan passa henne när hon blir äldre, så man slipper tapetsera om 180 gånger ungefär :p
Har hittat jätte fina tapeter på Rusta och massa snygga möbler från IKEA :)

Har även massa planer för vardagsrummet! Det tycker jag är det viktigaste rummet, för det är ju där alla är.
Oftast så vistas man i köket eller vardagsrummet, och ett snyggt vardagsrum är ett måste för mig ;)



Så tänkt er detta ^^
Tapeten vill jag bara ha på en vägg, som en slags fondvägg!
Och sen resten. Möjligtvis någon matta eller byrå också som mina råttor kan stå på :)
Sen har vi ju ett golv till tak katträd som ska få plats också ;)
ÄLSKAR Malm och Hemnes serien som IKEA har! Har ní inte sett den, kolla in dom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0