22 Juli

Oj nu var det visst tre dagar sen jag skrev något!
Vet inte riktigt varför men vi har haft lite att stå i här hemma :)
Men jag ska försöka ta er igenom våran helg.

Fredag: I fredag så åkte vi hem till min Mamma och Pappa och åt lite mat och var sociala tills
det var dags att åka ner till Mormor där mina kusiner väntade!
Väl där så blev det lite tårta och kaffe och mina kusiners Mamma klippte mig lite grann :)
Sen hem till Mamma och Pappa igen och färga mitt hår - som verkligen blev SVART!

Igår: Slappade vi ganska mycket och senare på dagen stack vi iväg till Michaela och väl där
satte uppdrag löshår igång! ;)
Så efter några timmar på en stol hade jag helt plötsligt låååångt svart hår.
Så igår och idag har jag klippt in det lite mer i mitt egna hår så nu hoppas jag att det ska se
ganska hyffsat ut.

Och vad gör vi idag då?
Jo än så länge har vi inte gjort mycket, bara suttit i soffan och tagit det lugnt och varit nere på ICA en sväng och handlar lite nödvändigheter - så som...HÅRSPRAY! som heeelt hade tagit slut för mig så jag höll på att dö lite här hemma när jag skulle fixa håret!
Och snart ska vi slänga in tvätten och Mannen ska gå iväg till gymmet :)

Här kommer lite bilder från helgen!


Fick en jätte fin födelsedagspresent av finaste Michaela också!
En bärsele :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0