Nag,nag,nag

Vart man än vänder huvudet just nu så är det alltid tjafs någon stans? Känns det som i alla fall..
Bara för att känner jag själv för att tjata lite men jag kommer inte på något bra.
I alla fall..Har (som vanligt) varit hemma med Nellie idag. Har gått bra fram tills en stund innan
Björn skulle komma hem från jobbet, då var hon trött och grinig och inte alls rolig att hållas med.
Men så fort Pappa kom hem så blev man på bra humör! Pappas tjej det där ♥
 
Hör och häpna så blev det faktiskt pizza till middag idag! Pizza..på en tisdag! Ujujuj..
Varit och storhandlat då det praktisk taget rullade såna hö gräs/hö/växt-bollar i frysen (ni vet såna där coola som brukar finnas i cowboy filmer?)
Men nu är det påfyllt! Just nu rullar tvättmaskinen och jag ska (förhoppningsvis efter detta inlägg)
få lägga mig i ett bad och koppla va lite grann, but you never know!
 
Har ännu hunnit städa undan sedan Pepparkaks-baket, haha! ligger mjöl och pepparkaksdeg överallt.
I söndags drog jag faktiskt iväg till Emelie som jag faktiskt inte träffat sen..? Ja jag tror det är studenten!
Så det var jätte skönt att träffas och snacka lite (mycket) ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0