Fullt upp!

Har bloggat väldigt dåligt dom här senaste dagarna men jag har haft fullt upp varje dag sen i Lördags! Jag har varken hunnit diska eller städa undan sedan pepparkaks baket som vi hade i lördags.
Igår var jag och handlade dom sista julklapparna så nu är det lugnt på den fronten.
I morgon slutar Björn och tar jullov, vilket ska bli super skönt! Älskar att ha honom hemma, och det gör Nellie också, hon är så trots allt Pappas tjej!

Om en stund får vi fint besök i form av en liten Michaela! Åh så saknad hon är!
Ska bli skönt att få umgås lite nu innan jul och allt annat stök.
Hon ska även få sin julklapp som jag köpt till henne!

Just nu är det jätte trist väder ute. Grått och mulet med något snö/snö blandat regn son kommer ner från himlen..
Jag sitter i soffan med en sovande unge i famnen. Vet vad det är som pågår i hennes kropp men under dom senaste dagarna har hon varit väldigt grinig och blivit väldigt lätt övertrött. Ser på henne att hon är trött och försöker få henne att somna men icke! Hon gör allt för att inte sova! Men efter mycket gnäll och frustande så brukar hon, tillslut, somna!
Jätte jobbigt är det men det är bara att härda ut..



Kommentarer
elinn

ni är så fina mina sötiiisssaar! :D

Svar: DU kan vara fiiiint :D
Therese Svensson

2012-12-30 @ 16:19:28
URL: http://www.nattstad.se/ElinnJL


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0