6 Dec

Blev inga inlägg igår..hade skrivit ett ganska långt inlägg om min hemska dag och sen gick det inte att publicera!
Så jag sket i det. Men kan berätta kortfattat att det helt enkelt inte var min dag igår, så när kvällen kom och det strulade ännemer så brast jag ut i tårar!

Men idag är det bättre! Dock är mitt humör väldigt ostabilt just nu och jag vet inte riktigt varför..
Är väldigt lättretligt och blir irriterad för minsta lilla. Stackars Björn som får stå ut med mig, men på något sätt så gör han det!

Idag har vi varit iväg och handlat lite smått och gott!
Ett fake-fårfäll till Nellies vagn
Och snöbroddar till oss!
Och lite andra bra-ha-saker.

Nu har vi ätit lite mat så nu sitter vi bara och slappar i soffan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0