Måndag och sjuk..



Slänger upp en inte allt för smickrande bild på mig själv för att berätta jag officiellt har blivit sjuk..
Igår vaknade jag med lite ont i halsen och senare på dagen kom en liten släng av feber
Idag: fortfarande ont i halsen och feber..
Har tagit en Alvedon och ätit lite frukost så nu hoppas jag bara på det bästa!
Hoppas verkligen inte att det blir värre för det orkar jag inte.

En annan "rolig" sak som har hänt var att igår la vårat kylskåp/frys av..
Så idag fick vi ringa vaktmästarna och på 5 min var dom här och konstaterade
att en säkring hade gått!
Resten av dagen kommer väl i princip bestå av att bara ta det lugnt och dricka lite te ;)



Kommentarer
Josefin's Beauty - En blogg om Mode & Skönhet

Krya på dig! :)

2012-08-13 @ 13:40:03
URL: http://josefinsbeauty.blogg.se/
tess

Tack så jätte mycket :D

2012-08-13 @ 14:09:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0