10 Augusti

Nej då jag har inte fött och inte dött heller!
Därimot så har jag 1. haft annat för mig & 2. igår fungerade inte mitt internet!
I alla fall, i onsdags fick vi besök av finasta Annie! ♥
Så det blev maaaaassa prat, gotta catch up you know! Och sen sov hon även över :)
På torsdagen åka vi i alla in till stan, Mannen min skulle till AF och sen vidare till jobbet
så jag och Annie strök omkring på stan och spenderade ca 2½ timme på Donken! haha
Men väl där så fick ju lite saknat sällskap i form av en Emma och en Oliver :D ♥ Miss ya guys!

Sen åkte Annie hem och mötte upp min Man.
Drog och käkade, drog ett varv på stan och sedan direkt hem.
Åt lite mat, kollade lite TV och sen sängen och sova.
Idag är äntligen FREDAG, vilket betyder helg, och att min Man kan tillbringa mer tid med mig ;p



Måste bara tillägga att jag har skills med min mage ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0